Preskoči na glavni sadržaj

Nemam ideju za današnji naslov :D

Hello again! Nema me nekoliko dana, ne volim pisati kad sam lošije raspoložena. Sad je opet sve o.k. Dakle, nakon "upale uha" koja danima nije prolazila a "liječila" sam je jakim antibioticima, prije 5 dana, u petak bol je postala nepodnošljiva. Šefica me poslala svom bratu u susjednu ljekarnu, pa su zvali neku doktoricu koja je rekla da moram u bolnicu. Uzela sam taxi. Žena vozačica taksija, prvi put sam to doživjela. Dođem na hitni prijem kad ono... "Ako vas boli uho ili oko, doktori su radili do 16h." Pogledam na sat - 16.10h. Niceee. Ne rade do ponedjeljka. Niceee. Dakle, u Dublinu vam je bolje da vas ne boli oko ili uho od petka popodne do ponedjeljka ujutro. Izađem, podignem ruku i stane mi drugi taxi, da, da ovdje se taxi ne mora zvati, ako ste u gradu samo dignete ručicu. Smiješan, simpatičan čovjek za volanom, sa strašno prljavim svijetlim trapericama. Počeo je zazivati gospodina i jaukati glasno da mrzi kad cure nešto boli, i rekao mi je ako odem u drugu bolnicu da me čeka barem 5-6 sati čekanja. Odlučila sam riskirati i pokušati nać doktora u svom predgrađu. Taksista je bio sretan jer sam prva hrvatica ikad koja je sjela u njegov auto i na odlasku mi pohvalio čizmice, nije htio uzeti tip pa smo se kratko natezali oko te siće, pa sam mu nakraju morala ostaviti na sjedalu :) Lijepo od njega, vjerojatno je razmišljao o činjenici da sam tek stigla u grad i da možda nemam novaca. Volim kad su ljudi empatični.
Imala sam sreće, u ljekarni su me uputili doktoru koji je vrata pored njih i 2 min pješke od mog stana. "That's handy", rekli bi Irci :) Doktor je bio odličan, srednjih godina, pitao me što me dovelo u Irsku, jesam li se udala za Irca...Pokazao mi je na ekranu sličicu i činjenicu da mi je uho potpuno zdravo i dijagnozirao nešto, što ne znam ponoviti, ali uglavnom boli me kost vilice, pa me od toga boli i uho. Svaka mu čast, dijagnostičar i pol. Nakon 4 dana i 2 vrste tableta puno manje me boli. Napisao je pismo šefici, nisam radila 2 dana, očekivala sam da ću zbog toga dobiti otkaz ali gle čuda, sve je o.k. Na poslu se svašta događalo prošli tjedan, i ružno i lijepo ali odlučila sam da neću više pisati detalje o tome jer nije profesionalno i mogu zbog toga izgubiti posao. Ima dovoljno drugih tema kad živiš u stranoj zemlji. Uglavnom, šef je svugdje šef, dobar ili loš, ali u normalnim zemljama plaća je daleko bolja od onog što smo mi u Hrvatskoj navikli pa je i lošije dane na poslu lakše preživjeti.
Netko me pitao za vrijeme u Irskoj... Vrijeme je meni fenomenalno. Sad je malo hladnjikavo, ali sunčano i suho. I tako većinu vremena u ovih cca 50 dana. Ponekad puše hladan vjetar, ipak smo na obali, pa sam se oboružala novom kapicom i nosim topli šal. Dok se neke Irkinje uredno šeću u balerinkama čak i japankama. :O Kišobran je uvijek u torbi, jer lagana kišica zarominja povremeno.
Jučer sam opet posjetila Penneys..........ah Penneys, i dalje sam jednako oduševljena tim mjestom. Kupila sam opet dosta stvari, najviše zbog posla, jer mi treba više crne odjeće, iz nekog razloga ovdje frizeri najčešće nose crno i to je nepisano pravilo (hvala Andrei V.S. na informaciji). Naprimjer - za samo 3 eura sam kupila totalno cool remen (da sam bar samo to kupila :D ).
Tjednima u dućanu pored stana prolazim pored njega i tek sam ga neki dan skužila! :* Automat za posudbu filmova!!! :P Kako sam sretna zbog toga!! Najnoviji naslovi svaki petak, ubaciš bankovnu karticu, odabereš film na ekranu i drugi dan ga ubaciš natrag. 2,99eura. Jako sam bila tužna kad su u Zagrebu propale gotovo sve videoteke, sad sam opet sretna, jer obožavam filmove!!
Polako sam počela razmišljati da si nađem neki band u Dublinu, fali mi pjevanje i nastupi, imala sam neke gaže u Zg zadnjih godina, dobro je što sam uvijek pjevala na engleskom pa mi neće biti ništa novo. Samo čekam svoju dragu frendicu opernu pjevačicu da mi izbrusi glas, krenula sam na sate pjevanja, pa stala zbog obveza. Obećala je doći uskoro u posjetu :D Ali polako... Zasad su to sve samo željice, ima vremena.... Veliki pozdrav od vaše Ane.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Razgovarala sam sa Simone Manojlović ususret ovotjednom “Fashion Week Zagreb”

Razgovarala sam sa Simone ususret ovotjednom “Fashion Week  Zagreb”....  Zagrepčanka Simone Manojlović  poznata je modna dizajnerica koja radi na relaciji Zagreb-Milano-Tunis. Nakon školovanja u Zagrebu u školi Primjenjene umjetnosti i dizajna te na Tekstilno Tehnološkom fakultetu odlazi na doškolovanje u Milano na prestižnu Haute Future Fashion Academy, gdje  je osvojila nagradu za dizajn....  Fashion kolumna...  

U Irskoj, sol nije obogaćena jodom, što može dovesti do raznih mentalnih problema…

U Irskoj, sol nije obogaćena jodom, što može dovesti do raznih mentalnih problema, problema sa štitnjačom, te poremećaja kod razvoja mozga nerođene djece. Neke stvari uzimamo zdravo za gotovo, ali prilikom selidbe u novu zemlju, pojavljuje se mnogo stvari o kojima nismo ni razmišljali, a nemamo ni relevantne informacije, ponekad od životne važnosti. Zbog bolje ekonomske situacije i razvijenosti zemlje, automatski mislimo da sve funkcionira jednako ili bolje nego u našoj domovini. Ali nije uvijek tako. Cijela kolumna klikni ovdje...

Moji savjeti ako tražite posao u Dublinu...

B ok ekipa. Za promjenu nećemo puno o meni, nego ću pokušati pomoći nekima od vas. Kao što znate nisam dugo ovdje, tek nešto manje od 3 mjeseca, ali s obzirom da imam specifično zanimanje (udovoljavanje ljudskim željama, idejama, fiks idejama...:) ) i s obzirom da sam u prvih 5 dana uspjela dobiti posao, dati otkaz i naći novi posao, mislim da sam ipak pohvatala neke važne stvari. Puno mailova mi stiže sa raznim pitanjima i odgovaram svima, a ovo je nešto što djeluje nevažno a u mom slučaju se ispostavilo kao jako važno.