Preskoči na glavni sadržaj

Božićno ludilo je počelo......

Ovaj tjedan me doslovno pregazio. Google party, AIB bank party i još čini mi se 195 partya. U srijedu sam bila slobodna ali zato sam ostale dane radila od 7.30 a dolazila doma u 18h, kad mi se posrećilo. U petak kad je bilo najviše partya probudila sam se u 5.45, jurila na vlak u 6.30 a glupi fen i četke sam ispustila iz ruku tek u 18.30h!! O.k. imala sam pauzu od 1h, ali kao da i nisam. U jednom trenu je u salonu bilo toliko busy, jednostavno nevjerojatno.Brazilka i ja smo nakraju u staff room izvodile neke joga vježbe istezanja, haha.... Nije da prakticiram jogu, ali kad radiš ovaj posao vježbe istezanja ti dođu nešto kao disanje, bez toga nebi preživio. Danas, nedjelja... Probudila sam se jedva, živčana, umorna... Uz nessicu sam morala popiti Ibuprofen, doživjela sam već takve napore u svom salonu, ali ovaj curly blow dry ovdje, nevjerojatno... Ako žena ima afro kovrčavu kosu, odmah znam da želi ravnu i glatko isfeniranu. Ako ima ravnu, tanku želi puuuno kose, kovrčave, naravno. Čovjek se zapita jesu li žene stvarno tako komplicirana bića ili je to urota protiv nas frizerki. :D  Uz sav taj posao moramo se držati, razgovarati, oblačiti i šminkati što savršenije. Jer mi smo u "Fashion industry". Morat ću vam jednom staviti sliku moje tipične radne odjeće. Crna haljinica, sa čipkom ili nekim metalnim dodacima, crne tajice, crveni ruž i slične nepotrebne gluposti za dnevni look.


Volim biti sređena ali definitivno mi fale moje majice i šalići i trapke i roze starke. I kričavo zelena, žuta, i sve ostale boje. Zato imam sve metalik roze četke. Eklektične. I ljubičaste kvačice za kosu i srebrni fen. Haha.
Jedna moja klijentica umire od smijeha kad ih vidi. Kaže "ove četke se definitivno ne mogu izgubiti u tuđem priboru!"

Kupila sam klincima prekrasnu dječju kuhinju sa svim potrebnim dodacima, od perilice posuđa, pećnice, sudopera, pribora za jelo i kuhanje.... I može se upotrebljavati sa sve 4 strane, tak da se ne počupaju. Dobili su i kućicu za lutke, neopisivo prekrasnu sa figuricama, na 2 kata, sa vjevericama i drvom ispred kuće. Iz poštovanja prema Hrvatima koji (još) nisu zbrisali iz RH, neću reć koliko sam potrošila na to, ali da nismo preselili ovdje o takim poklonima ne bih mogla ni pomišljati. Imala sam sreće pa sam ih kupila na popustu od 50 %, a gledam ih već mjesec dana :) Naravno, kad sam već u shopping centru... opet sam i sebi nešto kupila, cijena presmiješna s obzirom koliko takve stvari koštaju u Zagrebu. Božićni paket od 5 mini Burberry parfema za samo 19 eura. U prekrasnoj kutijici. Već sam tako dobila free set 5 mini krema i seruma Lancome uz kupljeno rumenilo i puder. A danas sam šokantno gledala Diesel košulje, 2 kom za 40 eura. Jakna zimska 79 eura. U Zagrebu je to bar duplo skuplje!  A plaća 5x manja. Pih.

Zaboravila sam napisati kako mi je Ulster banka digla tlak prije nekoliko tjedana. Nazvali su me u salon, predstavili se da zovu iz banke i pitali jel ja radim tamo ili su samo tražili mene, ne znam, managerica mi je zbunjeno dala slušalicu. Lik želi da donesem dokaz o adresi(opet!), 5 tjedana nakon otvaranja računa a plaća mi sjeda redovno svaki tjedan, plaćam karticom po Dublinu i sl. Rekla sam o.k i tek kad sam došla doma mi je pukao film jer je to čista diskriminacija. Kontaktirala sam njihovu službu za korisnike, rekla im sve, složili su se da je to diskriminacija i da će oni poduzeti sve što treba i netko će me nazvati. Prošlo je već mjesec dana, poslali su mi 2 pisma da se javim, zvala me žena već 3 puta ali ne želim im se javiti. Budem, kad stignem, ko ih j...  E kad smo kod te proste riječi... Juniorka iz salona me traži da je učim neke hrvatske riječi, pa sam je naučila kak da kaže "f... off" na našem jeziku. Hahaha, kaže da će sad kad je netko raspizdi samo mahnut rukom i reć to na hrvatskom. Mala je presmiješna, pita ona brazilku "jel i ti pričaš hrvatski?" Ova je blijedo gleda, skupa s nama ostalima i svi pras u smijeh... A ona kao "what?" Hahahha, kaže kolegica "Ma da, pa brazilka ti priča sve jezike svijeta, kak nebi pričala hrvatski..."
Nekad je fakat smiješno s tim mojim curama, a i njima samnom jer umru od smijeha kad provalim nešto krivim naglaskom. A dogodi se kad god sam umorna. Što je sve češće :D A kad smo kod umora... dižem se opet u 5.45 pa odoh pogledati film "Hangover 3" i na spavanje... Noktići nalakirani, friz je tu, termosica i svi sastojci za jutarnju kavu su na standby na ormariću pored kreveta...... Talk to you soon.... Cmok. Ana-Marija

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Razgovarala sam sa Simone Manojlović ususret ovotjednom “Fashion Week Zagreb”

Razgovarala sam sa Simone ususret ovotjednom “Fashion Week  Zagreb”....  Zagrepčanka Simone Manojlović  poznata je modna dizajnerica koja radi na relaciji Zagreb-Milano-Tunis. Nakon školovanja u Zagrebu u školi Primjenjene umjetnosti i dizajna te na Tekstilno Tehnološkom fakultetu odlazi na doškolovanje u Milano na prestižnu Haute Future Fashion Academy, gdje  je osvojila nagradu za dizajn....  Fashion kolumna...  

U Irskoj, sol nije obogaćena jodom, što može dovesti do raznih mentalnih problema…

U Irskoj, sol nije obogaćena jodom, što može dovesti do raznih mentalnih problema, problema sa štitnjačom, te poremećaja kod razvoja mozga nerođene djece. Neke stvari uzimamo zdravo za gotovo, ali prilikom selidbe u novu zemlju, pojavljuje se mnogo stvari o kojima nismo ni razmišljali, a nemamo ni relevantne informacije, ponekad od životne važnosti. Zbog bolje ekonomske situacije i razvijenosti zemlje, automatski mislimo da sve funkcionira jednako ili bolje nego u našoj domovini. Ali nije uvijek tako. Cijela kolumna klikni ovdje...

Moji savjeti ako tražite posao u Dublinu...

B ok ekipa. Za promjenu nećemo puno o meni, nego ću pokušati pomoći nekima od vas. Kao što znate nisam dugo ovdje, tek nešto manje od 3 mjeseca, ali s obzirom da imam specifično zanimanje (udovoljavanje ljudskim željama, idejama, fiks idejama...:) ) i s obzirom da sam u prvih 5 dana uspjela dobiti posao, dati otkaz i naći novi posao, mislim da sam ipak pohvatala neke važne stvari. Puno mailova mi stiže sa raznim pitanjima i odgovaram svima, a ovo je nešto što djeluje nevažno a u mom slučaju se ispostavilo kao jako važno.