Preskoči na glavni sadržaj

Luda noć u Dublinu...

I tako... Napokon je došla i ta večer! Christmas party! Ovog puta naš :)
Tjedan je ponovno bio ubitačan, sad je Facebook Europe imao party. Znala sam da se i oni nalaze u Dublinu, ali nisam znala da su relativno blizu salona u kojem radim. Frizirala sam mladu  njemicu koja tamo radi. Al ovaj put neću o poslu.... It's party time!!!
Nekima je to uobičajeno proveden vikend, ali nama, mladim roditeljima, noćni izlazak je nešto totalno uzbuđujuće i rijetka pojava. Posebno kad je u igri prva noć u stranoj državi.
Dogovor je bio da se nađemo u  8.30 u Mercantile hotelu na piću, nakon toga idemo na večeru u Boulevard Caffe.



Nisam htjela sama pješačiti od stanice do tamo pa sam uzela taxy. Vozač je bio iz Nigerije. Prvo me pitao "Zašto se voziš taxiem za tako kratku relaciju, jel ti hladno?" :) Rekoh: "Malo, ali ne volim sama hodati gradom po mraku, tek sam nedavno stigla iz Hrvatske." A on meni "Moraš biti jaka, ovaj život je težak i ne smiješ se bojati, hodaj gdje drugi hodaju". Haha, da bi mi nakon par trenutaka rekao da je super što ne pijem puno, jer se moram paziti ovih Iraca, da su oni ludi kad popiju, a popiju jako puno i ako sam pijana bit ću u opasnosti. Na moje pitanje što je po njemu najopasnije, on kaže "Oni su ludi, mogu te upucati, ubosti nožem, silovati, isto kao u Londonu, New Yorku... Svugdje gdje pričaju engleski nisu normalni, polude od alkohola, neki dan su upucali nekoga tu u pubu...".
Naravno kasnila sam 30 minuta, točno u 21h ispred Mercantile Taverne neopisiva gužva, kao da je ponoć. Redar ne pušta unutra, ali nakon što sam mu rekla da me čeka društvo nasmijao se i pustio me. Probijam se ja tako kroz gužvu, nema nikoga od cura... Idem u prostoriju lijevo, ništa, probijam se na kat, nula bodova, silazim dolje, prostoru nikad kraja, provlačim se kroz gužvu, naravno, neizbježni pijani pogledi koje ignoriram i pravim se da znam kud idem...
 Atmosfera fantastična. Ali nakon 10 minuta ja se još uvijek vrzmam i ne vidim nikoga od kolegica, kad napokon spazim njih dvije.... Uh, olakšanje do neba. Kaže Danielle "joj, ti si sama ovdje? zato ja uvijek kasnim, da mi se to ne dogodi, ajmo za šanka" Hhhhhh. Naručile su si double shoots i šokirano me gledale kad sam rekla da ja to ne želim i da ću piti Baileys. "Baileys???!!" Kaže ona sa izrazom čuđenja i gađenja na licu. "Zašto bi sad htjela to piti?!" Rekoh "Ne zato što to hrvatice tako rade, bez brige, ja sam i tamo bila drugačija". :)
Prije nego sam se okrenula, one su već ispijale novu rundu plus energetski napitak( neću ih reklamirati, bmk :) ) Oko nas ludnica, svi plešu skaču, vani ludnica po ulici, sve prepuno ljudi. Trenutno je đir "12 pubova".. Ekipa obučena u crvene, zelene veste sa sobovima, izvezenim pahuljama, ima ih na stotine. U 2 popodne kreću u obilazak pubova, naravno, njih 12. Klijentica me upozorila na to sa smijehom, pa sam znala što me čeka. Uglavnom, vidjela sam čak i Grincha u zelenim hlačama, totalno maskiran i masakriran od alkohola.Od ostale ekipe ništa pa smo krenule prema restoranu.

Ekipa vani u ekstazi, neki frajer pored ceste urla kao Tarzan i širi ruke na cesti, prije toga me skoro gurnuo pod auto, ma ludi su.
U restoranu sve puno, i dalje jedine iz salona. Oko 22.15 se napokon svi pojavili, kaže šefica "nismo mogli uć pa smo otišli u drugi pub".  A ja njoj "Baš lijepo od vas, moja prva noć u Dublinu a ostavite me da sama lutam". Konobari su malo bili impresionirani našim društvom, pa je jedan na moje pitanje "Kakva je ova piletina?" Odgovorio " Uhhh , orgazmička ". Cure u smijeh a ja mrtva hladna njemu " O.k. then give me that 3 times ". Frajer je ostao bez teksta, a cure umrle od smijeha i kaže jedna " Mogu ja promijeniti narudžbu, ja bih isto što i ona :) " .
Restoran je bio zamračen kao noćni klub, atmosfera kao u pubu, a kad je počela ova irska pjesma Fairytale of New York, svi su počeli pjevati, skakati, puzati po podu :) Šefica se raspištoljila, širila ruke, pjevala, mahala ljudima po restoranu, nutkala me alkoholom i rekla mi:
  " We showed you everything.... Now will show you how to drink!" :)
Nastavili smo partijati u Break for the border, ples, zezancija, obrana od pijanih Grincheva... Neki dečko, gay, I think se divio mojoj kosi u par navrata, da bih nakraju završila s njim na podiju plešući na jednu od meni najdražih pjesama "Dont you worry child"... Njegova ekipa je bila impresionirana što me uspio dovesti na podij, a on mi je u jednom trenutku rekao " You're the main girl here, thank you for dancing with me" :)
Tad me nazvao moj osobni taksist ( njemica iz Googlea me spojila s njim :) ) i rekao da me čeka ispred i da ga svi pokušavaju nagovoriti da njih odveze, pa sam odjurila iz kluba, skoro kao Pepeljuga :) Kolegica me ugodno iznenadila gurnuvši mi 20 eura u ruke uz riječi "Šefica nam je svima dala za taxy..."
Malo je reć da sam ostala šokirana... Sretno sam stigla domeka uz starijeg gospodina i ugodno čavrljanje te jedva čekam neku novu priliku za uživanje u uzbudljivim Dublinskim noćima......Yours , Ana





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Razgovarala sam sa Simone Manojlović ususret ovotjednom “Fashion Week Zagreb”

Razgovarala sam sa Simone ususret ovotjednom “Fashion Week  Zagreb”....  Zagrepčanka Simone Manojlović  poznata je modna dizajnerica koja radi na relaciji Zagreb-Milano-Tunis. Nakon školovanja u Zagrebu u školi Primjenjene umjetnosti i dizajna te na Tekstilno Tehnološkom fakultetu odlazi na doškolovanje u Milano na prestižnu Haute Future Fashion Academy, gdje  je osvojila nagradu za dizajn....  Fashion kolumna...  

U Irskoj, sol nije obogaćena jodom, što može dovesti do raznih mentalnih problema…

U Irskoj, sol nije obogaćena jodom, što može dovesti do raznih mentalnih problema, problema sa štitnjačom, te poremećaja kod razvoja mozga nerođene djece. Neke stvari uzimamo zdravo za gotovo, ali prilikom selidbe u novu zemlju, pojavljuje se mnogo stvari o kojima nismo ni razmišljali, a nemamo ni relevantne informacije, ponekad od životne važnosti. Zbog bolje ekonomske situacije i razvijenosti zemlje, automatski mislimo da sve funkcionira jednako ili bolje nego u našoj domovini. Ali nije uvijek tako. Cijela kolumna klikni ovdje...

Moji savjeti ako tražite posao u Dublinu...

B ok ekipa. Za promjenu nećemo puno o meni, nego ću pokušati pomoći nekima od vas. Kao što znate nisam dugo ovdje, tek nešto manje od 3 mjeseca, ali s obzirom da imam specifično zanimanje (udovoljavanje ljudskim željama, idejama, fiks idejama...:) ) i s obzirom da sam u prvih 5 dana uspjela dobiti posao, dati otkaz i naći novi posao, mislim da sam ipak pohvatala neke važne stvari. Puno mailova mi stiže sa raznim pitanjima i odgovaram svima, a ovo je nešto što djeluje nevažno a u mom slučaju se ispostavilo kao jako važno.