Preskoči na glavni sadržaj

Tko zna?!

Bok ljudi moji. xx xxx pregleda. Wow! Hvalaaa... Nevjerojatno. Zbog ove brojke potaknuli ste moju frendicu da pročita moj blog, haha... Čak joj se i sviđa. :D Zanimljivo je da puno stvari koje ovdje pišem ni ne stignem ispričati bliskim osobama, pa im svaki put bude zanimljivo. Baš sam razmišljala koliko osobnih stvari ovdje pišem, dnevnik, a dnevnici se inače drže zaključani ispod jastuka. Nekad imam osjećaj da vas puštam u svoj um.. ali neke stvari ipak držim za sebe. One najzanimljivije trenutke :D Sorry, maybe next year...

Dosta zezancije. Počet ću sa fantastičnim vijestima za sve željne rada u Irskoj. Ove 2014. godine otvara se 6 000 novih radnih mjesta u Dublinu, u turističkom sektoru. Samo prošle godine Dublin je posjetilo 3 000 000 Engleza. Koliko je tek ljudi iz ostalih dijelova svijeta?! Tourism industry predicts 6,000 new jobs in 2014 .
Na moju stolicu u Irskoj je sjelo puno nacionalnosti, od Francuza, Engleza, 1 Egipćanke, Afrikanac, Nijemci, Australci, Kanađani, Amerikanci, Nizozemci i ostali... više ni ne pratim, ali uvijek mi je zabavno. To me čini još samouvjerenijom, jer sam uspjela zadovoljiti ukuse svih njih.

Prošlo je 3 mjeseca i nekoliko dana odkad imam ovaj posao. Mislim da je prošao probni rok, ali navodno je zakonski čak do 6 mj, pa sam i dalje malo u panici. Nije da ne vjerujem u sebe, ali nikad ne znaš, sad će biti manje posla početkom godine, ali neću se zamarati... Day by day...
Imala sam puno slobodnih (plaćenih) dana oko blagdana, pa sam napokon malo došla k sebi od curly blowdry-a. Vraćaju se muški klijenti, što meni osobno dođe kao odmor, a i oni su uvijek zadovoljni i nekomplicirani. Danas me kolegica zeza, gledamo na kameri tko ulazi a ona: "Ana, man for you", ja kažem: " Kak znaš, pa nije naručen ?", a ona se smije: "  They are all here for you... " Hahaha... I dolazi druga kolegica i kaže " Ana, it's for you..." LOL. Cure u Staff roomu u smijeh.

Božić smo proveli na plaži, prekrasan sunčan dan, u prošlom blogu možete vidjeti sliku natpisa koji smo napravili školjkicama u pijesku :)

Posjetili smo i Christmas Wonderland pored mog salona, a u salonu smo mi cure dobile besplatne karte za Santa Claus Cirkus pa sam vodila obitelj tamo. Oduševio nas je ovaj svijetleći "kotač".

Na Staru godinu predvečer neki dečki i cure su ušli u Dart sa alkoholom i počeli se derati. Sjeli su pored mene i nešto se počeli naguravati, pa sam se maknula. Nije prošla ni minuta došli dečki u crnom, zaštitari, lijepo ih pozdravili i pokazali im vrata. Degutantno koliko su cure psovale, mahale rukama, vrijeđale... Al naravno tek kad su sišle s vlaka, jer ovi dečki što čuvaju vlak definitivno ne izgledaju kao netko s kime bi se bilo zabavno zakačiti...  :D Glavno da nas čuvaju. Cool.

Na Staru godinu sam shvatila također da nisam čula nijednu petardu u Dublinu i okolici, i to me full veseli, jer im nikad nisam kužila svrhu, osim da plaše male bebe i životinje, a ponekad i otkinu nekome ruku. Za Sretan Božić.

Nemam novogodišnjih odluka. Kao i obično. Odluka je da nema odluka, živim, pokušavam uživati usput, nemam pojma što sutra nosi, a jedino što iskreno želim i trebam je zdravlje mojih malenih i nas koji ih čuvamo i pazimo. Isto želim i vama, a za sve ostalo se možete pobrinuti i sami! Promijenite sve što želite i što vas tlači i ne zaboravite ŽIVJETI! Happy New Year! Vaša Ana Banana. :D

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Razgovarala sam sa Simone Manojlović ususret ovotjednom “Fashion Week Zagreb”

Razgovarala sam sa Simone ususret ovotjednom “Fashion Week  Zagreb”....  Zagrepčanka Simone Manojlović  poznata je modna dizajnerica koja radi na relaciji Zagreb-Milano-Tunis. Nakon školovanja u Zagrebu u školi Primjenjene umjetnosti i dizajna te na Tekstilno Tehnološkom fakultetu odlazi na doškolovanje u Milano na prestižnu Haute Future Fashion Academy, gdje  je osvojila nagradu za dizajn....  Fashion kolumna...  

U Irskoj, sol nije obogaćena jodom, što može dovesti do raznih mentalnih problema…

U Irskoj, sol nije obogaćena jodom, što može dovesti do raznih mentalnih problema, problema sa štitnjačom, te poremećaja kod razvoja mozga nerođene djece. Neke stvari uzimamo zdravo za gotovo, ali prilikom selidbe u novu zemlju, pojavljuje se mnogo stvari o kojima nismo ni razmišljali, a nemamo ni relevantne informacije, ponekad od životne važnosti. Zbog bolje ekonomske situacije i razvijenosti zemlje, automatski mislimo da sve funkcionira jednako ili bolje nego u našoj domovini. Ali nije uvijek tako. Cijela kolumna klikni ovdje...

Moji savjeti ako tražite posao u Dublinu...

B ok ekipa. Za promjenu nećemo puno o meni, nego ću pokušati pomoći nekima od vas. Kao što znate nisam dugo ovdje, tek nešto manje od 3 mjeseca, ali s obzirom da imam specifično zanimanje (udovoljavanje ljudskim željama, idejama, fiks idejama...:) ) i s obzirom da sam u prvih 5 dana uspjela dobiti posao, dati otkaz i naći novi posao, mislim da sam ipak pohvatala neke važne stvari. Puno mailova mi stiže sa raznim pitanjima i odgovaram svima, a ovo je nešto što djeluje nevažno a u mom slučaju se ispostavilo kao jako važno.